joi, 6 martie 2014

Patetic?

Da.
De ce?

*tic, tac* 

Nu glumi cu mine...doar ai citit, ai vazut si tu, ai inteles. Atatea cuvinte si ce am zis? Cei mai multi dintre noi simtim tot ce am povestit acolo mai mult sau mai putin in anumite momente. Nimic deosebit. Eu numesc asta "perioada mai sensibila". Ce sa scriu? Cum? De unde atat?  Talent? Nu la mine. *ha ha*


Ma simt mai linistita 

Nu am avut o zi mai buna dar imi impun sa ignor sau sa alung energiile negative din jurul meu sau chiar din mine.
Pot oare sa desenez din nou? Se pare ca nu inca. Ce se intampla? As vrea sa inteleg. E undeva ceva in capul meu care ma opreste sa fac ceva cum trebuie. Unde se afla blocajul? Poate m-am descurajat singura.

CARE ESTE VISUL TAU?? CUM SA UITI DE EL? DE CE IL NEGLIJEZI? CREZI CA ATITUDINEA ASTA TE VA AJUTA?????

NU...ai dreptate !! Stiu ca ai dreptate dar nu pot. Nu inca. Am nevoie de ceva, un impuls, inspiratie, ajutor. Trebuie sa ma ambitionez. Vreau sa fac ceva cu viata mea! Nu traiesc degeaba.

*tic, tac*


Pentru ce traiesti?? Spune!

Arta...stii bine ca traiesc pentru arta.

Da? Chiar asa? Si ce ai facut pana acum in privinta asta? Ce ai de gand sa faci? Nu mai pierde vremea. Timpul trece! Te rog, fa ceva, nu vrei sa regreti apoi. Stii bine asta. Cunosti deja sentimentul. Timpul trece, trece!

Asa e...sunt prea delasatoare. E adevarat ca inceputul e greu dar cum pot reusi altfel? Doar prin munca imi pot realiza visul. Vreau sa fiu recunoscuta pentru munca mea! Este asta cel mai important lucru pentru mine? De fiecare data cand vreau sa-mi raspund la intrebare imi trece prin cap cuvantul "iubire". Vrea sa iasa in fata, sa spuna "EU! EU SUNT!" dar am ales deja arta, ea e pe primul loc. Poate ca dragostea se apropie, se apropie foarte tare dar nu ii va lua locul. De ce? Nu vreau sa sufar si totusi dau totul... Sunt aici. Pentru tine. Te iubesc! Al cui e primul loc? Pe cine incerc sa pacalesc? Confuzie....
*Ha, ha*
Cine vrea sa sufere? Din nou, patetic. Da, asta se intampla cu oamenii indragostiti...cu unii...ajung sa delireze asa, ca mine.

 Ajuta-ma! (*)

Ambitie! De asta am nevoie!!!

AMBÍȚIE, ambiții, s. f. Dorință arzătoare de a realiza ceva; dorință de glorie, de onoruri, de parvenire. ◊ Expr. A pune pe cineva (saua se punela ambiție = a (se) ambiționa. [Var.: (înv.< font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-size: 12px;">) 
ambițiune s. f.] — Din fr. ambition, lat. ambitio, -onis. 

Da-i batai! Stiu ca poti! Te rog! Fa asta pentru mine! Pentru tine! Am incredere! Hai!





*tic,tac*
Scriu pentru mine.




Pace
(*) - pentru tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu